indhold på en 1 side

Tags:    php

Hej

Det er sådan at lige nu har jeg alt indhold på 1 side. men uden at jeg har klik på submit så kommer den frem med en fejl, jeg kan virkelig ikke husk hvad det nu er man skal gøre sådan at den ikke siger fejl før man har KLIK på submit...

f.eks kan du se kode her hvad jeg helt mener med det!. :)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Kode er sammen.. jeg har bare "Valgt" at del den op i html og php for sig selv

Håber du kan hjælp mig videre fordi den siger hele tiden "Ske en fejl"

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at skriv din webside adresse i <form action="Adresse"

Altså - ligger din form på siden "opdater.php" - så skriv <form action="opdater.php"

Det hjælp ingen ting da den kommer stadig frem med samme fejl :/

Vil du bare opdatere din tabel? - eller skal det være på den måde du skriver?

Altså det som jeg gerne have ud af det her er som sagt at alt det der kode er på samme side og uden at jeg har tjek eller klik på submit kneppe skal den ikke komme frem med nogle fejl eller lign den skal kun gør det hvis der ske en fejl når man har klik på den eller lign :)

du må lige spørger hvis der er mere du vil vide :)

Indlæg senest redigeret d. 24.03.2012 19:59 af Bruger #17136
Som jeg forstår din kode - så prøver du at udskrive fra din database i din form..

Eftersom du har din form inde i

Prøv at gør sådan her:

Som jeg forstår din kode - så prøver du at udskrive fra din database i din form..

Eftersom du har din form inde i

Prøv at gør sådan her:

Nååår nej. :)

jeg er glad for at du siger det sådan her; "Som jeg forstår din kode - så prøver du at udskrive fra din database i din form.."

det som jeg mener sådan det er f.eks hvis jeg er ind på bruger "admin side" så for den en tale fra brugeres id . som den skal bruge til at hente nede.. det er derfor at jeg gøre sådan her ;

osv... :)

jeg skal jo også vide hvorfor et tale det er at jeg skal bruge hvis det er ;

du kan se f.eks med id altså når jeg skal vide brugeres tale gøre jeg sådan her nåår det er :)

Spørger dog hvis der er noget som du ikke helt forstår eller vil vide mere omkring :)

Jeg tror at jeg er kommet frem til noget at der rigtigt og jeg tror også at jeg har fundt fejl ved det hele men kommer tilbage om lidt og give dig et svar hvad problem er sådan :)

komme frem til det her ;

Altså med fetch_array kan du fx både udskrive med $row['id'] og $row[0]. De vil give det samme resultat.

?> og <?php lige efter hinanden er unødvendigt så jeg lave dem bare om til 1.

Jeg har også ændret mysql_fetch_array til mysql_fetch_assoc,

Indlæg senest redigeret d. 24.03.2012 20:57 af Bruger #17136
t