Problem med visning af varer

Tags:    css javascript php

Hej jeg arbejder med et site om brugskunst

Jeg har fået gjort et eller andet, således at min 'slider' nu ikke længere viser mine varer.

I min css fil står der

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Sletter jeg "display: none;" så vises de 3 produkter der skal 'køre' i slideren, men alle tre vises stablet oven på hinanden. (dvs de KAN fremhæves ved at ændre i css, men så mister det til gengæld alt funktionen med slideren)

er der nogen der kan hjælpe? Vil være en kanon hjælp!!

mvh
mig

Indlæg senest redigeret d. 24.03.2012 15:12 af Bruger #1140
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Nu aner vi jo af gode grunde ikke hvad det er for en "slider" du bruger, men jeg vil tro at de sættes til display:none fordi at scriptet så selv går ind og ændrer på hver enkelts display property en efter en. Måske har du fået ændret på din HTML så scriptet ikke længere inkluderes ordentligt? Et link til en side hvor vi kan se problemet vil næsten helt sikkert gøre at vi kan hjælpe dig med at løse det :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Hej,

Nu aner vi jo af gode grunde ikke hvad det er for en "slider" du bruger, men jeg vil tro at de sættes til display:none fordi at scriptet så selv går ind og ændrer på hver enkelts display property en efter en. Måske har du fået ændret på din HTML så scriptet ikke længere inkluderes ordentligt? Et link til en side hvor vi kan se problemet vil næsten helt sikkert gøre at vi kan hjælpe dig med at løse det :)

Hej KasperTSW

Det var faktisk inkluderet, dog kamufleret bag 'brugskunst'.

Jeg fandt løsningen - eller rettere sagt - det gjorde jeg faktisk slet ikke. Jeg valgte at lave en helt ny frontpage.

Jeg havde ændret noget i featured.php (Wordpress CMS) - men det fik vidst rodet godt og grundigt rundt i en masse javascripts - for selvom jeg ændrede det tilbage, så var det komplet umuligt at få pågældende slider til at virke :-)

But it's all history now.

Tak fordi du alligevel tog dig til at besvare mit indlæg. Det var pænt af dig.

mvh
mig

t