Ja så er det min tur igen.
Jeg har i løbet af den sidste time rodet med et script for en. Scriptet er lavet af en hel 3. person så jeg har knoklet med at få det til at samarbejde. Nu er jeg så endelig kommet så langt at den gør hvad der er meningen. Problemet er bare jeg kan ikke få dataen til at blive splitet op.
Derfor håber jeg en herind lige kan fortælle hvordan man gør det. Må være for træt til at kunne se hvad det er jeg laver, plejer at rode med sådan noget hver dag, men er helt blank lige nu. haha
Kan desværre ikke vise ret meget kode da filerne er krypteret. Men her er det jeg kan vise.
- <?php
- $data = GetResponse("SELECT","1");
- echo $data;
- ?>
Det er den del jeg skal have lavet om.
GetResponse er en funktion defineret i den krypterede fil - og den den gør er at den hetner noget information fra databasen og laver en RETURN af data.
Output på den der er så dette:
Array ( [id] => 84 [ownerid] => 23 [name] => DMC [type] => mysql [megabyte] => 0 [isvalid] => 1 [active] => 1 [lockcode] => 6111 [lastbackup] => 00-00-0000 ) Array ( [id] => 83 [ownerid] => 23 [name] => [type] => mysql [megabyte] => 0 [isvalid] => 1 [active] => 1 [lockcode] => 7111 [lastbackup] => 00-00-0000 )
Det jeg så egentlig vil have den til at bare med en foreach($data as $item => $val)
her er det så jeg er totalt blank lige nu.
Output ligner et array . men det at lave en foreach virker jo bare ikke, da alt dataen er i $data og ikke en en array.
*ps jeg har mulighed for at få den krypterede fil ændret en smule hvis det hjælper.
Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 23:23 af Bruger #11875