admin system skal gå over til en anden side

Tags:    php

Hej

det er sådan at jeg er i gang med at lave et log ind system som skal bestemme hvor brugere bliver sendt henne og kan for lov til at være henne :)

Fold kodeboks ind/udSQL kode 

Så har jeg valgt at bygge det op på i sql. altså det er sådan min database ser ud :)

Fold kodeboks ind/udSQL kode 

skal køre til at kun styr hvorfor en rank man er i.

og det er sådan her at jeg har fået hjælp af en ven til at lave den her men den er snart ½ år gammel og jeg har lavet nogle andre ting om osv.. :)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

når jeg prøve at log ind så går den over til index.php

.. hvad er problem siden at den gøre sådan som den gøre?

31 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt -25 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jaaaa :D det virker og Tak Brian og undskyld mange gerne for at jeg ikke helt forstår dig, :) og Tak Kenneth Admin skulle bare blive lavet om til "rank"

Du skal skam ikke undskylde, jeg må bare blive bedre til at forklare mig. Og husk at give Kenneth karma for hans hjælp. Ellers gider folk nok ikke at hjælpe næste gang ;-)

jeg tror han mente med at omkring hvis du have "måske" komme med f.eks et eller andet over for jesper så kun det være at Du nok ikke have skrevet sådan til jesper, eller lign hvis du kan følge mig i hvad jeg mener. :) jeg er dog glad for at kun hjælp dig brian sådan jeg også kun sådan ser om jeg kan forklare det på en anden måde over for jesper men dog kun jeg ikke det den her gang men jeg tror bare han havde bruge for et f.eks altså hvordan han måske kun gøre det eller lign ?

t