admin system skal gå over til en anden side

Tags:    php

Hej

det er sådan at jeg er i gang med at lave et log ind system som skal bestemme hvor brugere bliver sendt henne og kan for lov til at være henne :)

Fold kodeboks ind/udSQL kode 

Så har jeg valgt at bygge det op på i sql. altså det er sådan min database ser ud :)

Fold kodeboks ind/udSQL kode 

skal køre til at kun styr hvorfor en rank man er i.

og det er sådan her at jeg har fået hjælp af en ven til at lave den her men den er snart ½ år gammel og jeg har lavet nogle andre ting om osv.. :)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

når jeg prøve at log ind så går den over til index.php

.. hvad er problem siden at den gøre sådan som den gøre?

31 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt -25 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bare til info alle, så er Kim den samme som Jesper. Jeg har skrevet til ham i en PB og jeg lover, at jeg ALDRIG svarer på hans indlæg længere. Det gider jeg alligevel ikke stå model til!

Og så får man lige en sviner fra Jesper/Kim i PB:

det er fucking latterlig af dig!! DU SKAL GIVE MIG - for ingen ... MISBRUGE !!!... Fucking du er klam man ,.. jeg synes du er fucking klam og pisse klam at høre på!!?!!?!? Du er pisse klam!!!.

Og ja Jesper, jeg har givet "Kim" brugeren minus for at have spildt min tid på at sidde og svare på noget som bare var noget barnligt pis!

gosh, hvor er det dog sørgeligt. :(
kan da ikke passe man skal udsættes for sådan ord når man blot forsøger at hjælpe andre.

Jeg takker mange gange for info'en Brian.

Helt ærligt, at man skal være så uærlig. Hvad vil han have ud af det?

Det er helt fair at man ikke kan finde ud af noget, og at man prøver at lære det.
Det er dog vigtig at man viser en vilje til også at ville det og ikke blot forventer at folk skal skrive alt for en.

Jeg har fulgt trop og nedstemt indlæg fra "Kim..."

og så ser det sådan her ud ; http://localhostr.com/files/DkKu4pQ/capture.png

Giver ikke nogen mening for mig, normalt vil var_dump udskrive string(0) "" hvis den er tom. - så ved ikke lige hvorfor du får en blank side.

er du sikker på det er den rigtige side du kigger på? eller du har submitted din form, sådan den kommer ind i din første if, prøv evt at skriv:
var_dump($_POST); før din første if

Ja jeg kan godt se hvad du mener men nu siger den kun 12 er fejl :)

altså det her ;

Her er hele koden ;

Jaaaa :D det virker og Tak Brian og undskyld mange gerne for at jeg ikke helt forstår dig, :) og Tak Kenneth Admin skulle bare blive lavet om til "rank"

Indlæg senest redigeret d. 19.03.2012 17:41 af Bruger #16353
Hvis den går til index.php må det betyde at $error ikke er blank som du tjekker på i linje 25. Lav en ny linje før linje 25 hvor du udskriver $error.

Hvad mener du helt?

Kenneth;

Indlæg senest redigeret d. 19.03.2012 13:13 af Bruger #16353
JA, MEN GØR NU HVAD JEG SKRIVER!!!!!!!!

For ikke at være efter dig eller lign.

men jeg tror at jesper har svært at se hvad du helt mener?

Du kan også se på hans profil at der at der stå han er ordblind,

http://www.udvikleren.dk/brugere/16353/jesper/

Jesper har du prøve at gøre sådan her ;

Indlæg senest redigeret d. 19.03.2012 15:57 af Bruger #17130
JA, MEN GØR NU HVAD JEG SKRIVER!!!!!!!!

For ikke at være efter dig eller lign.

men jeg tror at jesper har svært at se hvad du helt mener?

Du kan også se på hans profil at der at der stå han er ordblind,

http://www.udvikleren.dk/brugere/16353/jesper/

Enig og det respekterer jeg også. Men jeg gider trods alt ikke skrive samme ting 3 gange.

Okay Nu har jeg ikke vil læse alt sammen, jeg har kun læse nogle af de første osv.. så jeg ved ikke helt 100% hvad du har skrevet til ham eller lign. :)

Men kan du prøve forklare mig det på en god og stil og rolig måde så kan det være at jeg kan sige/forklare det over for jesper på en anden måde men stadig den samme måde :)

Det vil jeg give dig ret i. jeg vil heller kunne have forklare det bedre eller lign. :)

Men kan det ikke være at han prøve søge hjælp til hvad det er sådan skal skrive eller lign? siden det er at han måske har svært ved det. det kan også være at han ikke ved hvad der stå ind i if($error != "")

så jeg mener bare om du kan hjælp ham lidt på vej eller lign. fordi det er nok svært for ham at vide hvad du helt mener eller sådan?

Det vil jeg give dig ret i. jeg vil heller kunne have forklare det bedre eller lign. :)

Men kan det ikke være at han prøve søge hjælp til hvad det er sådan skal skrive eller lign? siden det er at han måske har svært ved det. det kan også være at han ikke ved hvad der stå ind i if($error != "")

så jeg mener bare om du kan hjælp ham lidt på vej eller lign. fordi det er nok svært for ham at vide hvad du helt mener eller sådan?

Kim, har lidt svært ved at forstår hvad Brian have jeg skal gøre, og ja jeg kunne godt bruge lidt hjælp til hvad det helt er jeg skal gøre ?

Okay , Så må jeg lige høre om brian kan hjælp dig lidt altså komme med nogle f.eks på hvad han helt mener så kan det være "måske" han gider og du kan komme videre i din programmering :)

Jaaaa :D det virker og Tak Brian og undskyld mange gerne for at jeg ikke helt forstår dig, :) og Tak Kenneth Admin skulle bare blive lavet om til "rank"

Det var utroligt godt jesper og jeg er glad for du fik klar det, og der var båd kenneth og brian som vil hjælpe dig :)

t