Kan du oversætte dette til PHP?

Tags:    php java

Kan du oversætte dette til PHP?
Fold kodeboks ind/udJava kode 

Jeg har selv forsøgt, men det fungere vidst ikke helt optimalt.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan ikke gennemskue hvad der sker, men du har
int i = c;
hvor du tidligere har
char c = s.charAt(k);

$c = $s{$k};
skulle måske være
$c = $s[$k];

Mit korte møde med php har reduceret mine forventninger til equels-funktioner, så det kan måske være arbejdet værd at pinde if(....) ud.

hvis det fungerer delvist må det være if'fen du skal kigge på.

//edit
Jeg er heller ikke stolt af mine evner til at gennemskue et komposit and, not, or udtryk og jeg ville selv lave en switch case i stedet for. Den er overskuelig og mig bekendt hurtig.

Indlæg senest redigeret d. 15.03.2012 11:19 af Bruger #17086
i PHP betyder $variabel{$noget} jo "charAt", jf. http://forums.devshed.com/php-development-5/charat-in-php-150193.html

$s[..] betyder jo at det er et array og du henter x i arrayet.

Nu har jeg ikke testet på din funktion, og du har ikke beskrevet dit problem, men du får lige lidt input alligevel:

Se nedenstående eksempel:

Alle $result variable kommer til at indeholde samme værdi - i dette tilfælde strengen "e".

Hvis du har problemer med din if sætning, så kan du for det første tage de enkelte led ud og teste om de fungerer som du har forventet. Jeg har nogengange oplevet at PHP ikke opfører sig som ventet ved boolske udtryk, men det løser jeg som regel ved at pakke hvert led ind i paranteser - ala:

Jeg ved ikke hvad det er du har tænkt dig med følgende linje:

Men jeg tror ikke det opfører sig som du har ventet.

Prøv at lave nogen reduced test cases med dine forskellige operationer. Det kan sikkert godt køre - men jeg tror ikke det giver det ønskede resultat.

i PHP betyder $variabel{$noget} jo "charAt", jf. http://forums.devshed.com/php-development-5/charat-in-php-150193.html

$s[..] betyder jo at det er et array og du henter x i arrayet.

Både [] og {} kan bruges som charAt.

hvad er det meningen funktionen skal gøre ?

t