Hej,
Jeg har oprettet en database, hvor det er muligt at tilføje poster fra en side, og så bliver posterne udskrevet på en anden side som hedder se_kunder.php.
Jeg vil nu lave et link under hver post som bliver vist som gør det muligt at slette den enkelte post fra databasen.
Jeg har skrevet noget kode, men det virker ikke, den refresher bare siden se_kunder.php
er der nogle som ved hvad jeg gør forkert?
Jeg håber i forstår hvad jeg mener, og at i kan hjælpe.
her er min kode:
- <?php
- $con = mysql_connect("xxx","xxx","xxx");
- if (!$con)
- {
- die('Could not connect: ' . mysql_error());
- }
-
- mysql_select_db("xxx", $con);
-
- $id = $row['ID'];
- $result = mysql_query($sql);
-
-
-
-
- $result = mysql_query("SELECT * FROM kunder");
-
-
-
-
- $sql = "DELETE FROM kunder WHERE ID='$id'";
-
-
-
- while($row = mysql_fetch_array($result))
-
-
-
- echo "<b>NY KUNDE</b>" . "<br><br><b /><u>Virksomhedsnavn</u></b><br>" . $row['Virksomhedsnavn'] . "<br><br><b><u>CVR. nummer</u></b> <br> " . $row['cvrnummer'] .
- "<br><br><b /><u>Kontaktperson</u></b><br>" . $row['kontaktperson'] . "<br><br><b><u>E-mail</u></b> <br> " . $row['email'] .
- "<br><br><b /><u>kundenummer</u></b><br>" . $row['kundenummer'] . "<br><br><b><u>fakturanummer</u></b> <br> " . $row['fakturanummer'] .
- "<br><br><b /><u>oprettet</u></b><br>" . $row['oprettet'] . "<br><br><b><u>brugernavn til ftp</u></b> <br> " . $row['brugerftp'] .
- "<br><br><b /><u>kodeord til ftp</u></b><br>" . $row['passftp'] . "<br><br><b><u>brugernavn til cms</u></b> <br> " . $row['brugercms'] .
- "<br><br><b /><u>kodeord til cms</u></b><br>" . $row['passcms'] . "<br><br><b><u>udbyder</u></b> <br> " . $row['hosters'] .
- "<br><br><b /><u>betalt</u></b><br>" . $row['betalt'] . "<br><br><b><u>skal betale senest</u></b> <br> " . $row['betalsenest'] .
- "<br><br><b /><u>send neste faktura</u></b><br>" . $row['nestefaktura'] . "<br><br><b><u>pris</u></b> <br> " . $row['pris'] .
- "<br><br><b /><u>webadresse</u></b><br>" . $row['webadresse'] . "<br><br><b><u>link til faktura</u></b> <br> " . $row['fakturaurl'] .
- "<br><br><b /><u>link til projektbeskrivelse</u></b><br>" . $row['projektbeskrivelseurl'] . "<br><br><b><u>noter</u></b> <br> " . $row['noter']. "<br><br>" .
- '<a href="se_kunder.php?id=$id\">Slet</a>' .
- "<br><br>" .
- "<hr />";;
-
-
-
- mysql_close($con);
- ?>