Hej, nu prøvede jeg at indsætte den kode som du havde skrevet.
men jeg får denne fejl:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/xxx/xxx/se_kunder.php on line 37
Det er jo noget med while løkken, ved ikke helt om den er placeret rigtigt. Ved ikke hvorfor leder efter home/www
og er helle ikke sikker på at if sætningerne er placeret rigtigt, men det tror jeg eftersom de omkranser der hvor jeg udfører sletningen.
Forstod heller ikke om du stadig mente at jeg skulle oprette en side som hedder slet_kunder og sætte koden ind der, fordi linket henviste stadig til samme side.
Men ved du hvad den fejl jeg får betyder?
Nu ser min kode sådan ud:
- if(isset($_GET['id']))
- {
- //kode som skal udføres hvis id er sat, altså at vi vil slette en bruger
-
-
- if(is_numeric($id))
- {
- //Kode som skal udføres hvis id er et tal.
-
-
- //Her sletter vi en kunde
- $id = $_GET['id']; //Her henter du din id fra URL
- $delete = mysql_query("DELETE FROM kunder WHERE id = '$id'");
- //Her henter vi alt data fra kunde tabellen og udskriver det
- $get_kunder = mysql_query("SELECT * FROM kunder");
-
- }
- }
- while($row = mysql_fetch_array($result))
-
-
-
- echo "<b>NY KUNDE</b>" . "<br><br><b /><u>Virksomhedsnavn</u></b><br>" . $row['Virksomhedsnavn'] . "<br><br><b><u>CVR. nummer</u></b> <br> " . $row['cvrnummer'] .
- "<br><br><b /><u>Kontaktperson</u></b><br>" . $row['kontaktperson'] . "<br><br><b><u>E-mail</u></b> <br> " . $row['email'] .
- "<br><br><b /><u>kundenummer</u></b><br>" . $row['kundenummer'] . "<br><br><b><u>fakturanummer</u></b> <br> " . $row['fakturanummer'] .
- "<br><br><b /><u>oprettet</u></b><br>" . $row['oprettet'] . "<br><br><b><u>brugernavn til ftp</u></b> <br> " . $row['brugerftp'] .
- "<br><br><b /><u>kodeord til ftp</u></b><br>" . $row['passftp'] . "<br><br><b><u>brugernavn til cms</u></b> <br> " . $row['brugercms'] .
- "<br><br><b /><u>kodeord til cms</u></b><br>" . $row['passcms'] . "<br><br><b><u>udbyder</u></b> <br> " . $row['hosters'] .
- "<br><br><b /><u>betalt</u></b><br>" . $row['betalt'] . "<br><br><b><u>skal betale senest</u></b> <br> " . $row['betalsenest'] .
- "<br><br><b /><u>send neste faktura</u></b><br>" . $row['nestefaktura'] . "<br><br><b><u>pris</u></b> <br> " . $row['pris'] .
- "<br><br><b /><u>webadresse</u></b><br>" . $row['webadresse'] . "<br><br><b><u>link til faktura</u></b> <br> " . $row['fakturaurl'] .
- "<br><br><b /><u>link til projektbeskrivelse</u></b><br>" . $row['projektbeskrivelseurl'] . "<br><br><b><u>noter</u></b> <br> " . $row['noter']. "<br><br>" .
- '<a href="se_kunder.php?id=$id\">Slet</a>' .
- "<br><br>" .
- "<hr />";
- mysql_close($con);
- ?>