slette indhold når man updater

Tags:    php

Hej

Det er sådan at jeg er i gang med at kunne gøre sådan at man kan opdater indhold men f.eks hvis jeg kun rør ved Title så ske det sådan at hvis den har noget gammelt indhold i tekst så slette den og så kan jeg intet se på den..

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Sende det over til den her side :

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Den har jeg klart. Det er lige nu kun Title der er problem eller virker alt andet :D

Navnet stemmer ikke overens. Du sender data du kalder Titel, men prøver at hente det med titel_indhold.

I din øvrige inputs benytter du placeholder og value, til at sætte værdien. I din textarea nruger du kun placeholder:

Dvs. at den ikke har nogen værdi! Defor bliver feltet slettet i tabellen, når du opdaterer. Prøv dette:

Forstår ikke rigtigt hvad du spørger om hjælp til

Altså det som jeg søge "hjælp" til det er sådan set at hvis vi siger at alle input der er noget tekst og tale i så f.eks hvis jeg opdater alt bare ikk titel så går den hen og slette den ind i datanbasen.. jeg har fået klart det med tekst .. :) så det er kun titel

spørger hvis der er mere du vil vide ? :D

Indlæg senest redigeret d. 07.03.2012 21:44 af Bruger #16353
I din øvrige inputs benytter du placeholder og value, til at sætte værdien. I din textarea nruger du kun placeholder:

Dvs. at den ikke har nogen værdi! Defor bliver feltet slettet i tabellen, når du opdaterer. Prøv dette:

Den har jeg klart. Det er lige nu kun Title der er problem eller virker alt andet :D

men tak for tilbyde :)

Navnet stemmer ikke overens. Du sender data du kalder Titel, men prøver at hente det med titel_indhold.

Takker mange gerne.. men hold kæft man noget lort og lidt pinligt synes jeg dog .. :O

t