Koble noget til skrivebord?

Tags:    skrivebord

Hej alle.

Jeg vil gerne høre om der er en måde jeg kan "hænge" noget op på Desktop?

- Et ur på desktop?
- En mappe, f.eks. Dokumenter? Altså, så sidder mappen fast til Baggrunden og den er åben hele tiden.

Jeg snakker ikke om ikoner.
Jeg har Windows Vista.

- Pascal

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Mener man kan tilføje nogle "widgets" som kan hænge ude i siden af skrivebordet på Vista. Prøv at søge på widgets i startmenuen.

Du kan evt. prøve at flette Desktop-mappen og Documents-mappen sammen? Så de hele tiden deler filer?

Valdemar: Der er der intet der hedder. Jeg mener heller ikke KUN widgets, men også mapper.

Rohde: Det kan man ikke.

Prøv - Mappe > Egenskaber så surf lidt rundt og tjek om du evt. kan gøre den ulukkelig?

Hvad er det du helt præcist vil, er det Dokumenter, eller er det noget workspace, for et eller andet program, som du gerne vil gøre let-tilgængeligt? For ellers kan det jo anbefales, at fjerne alt fra skrivebordet, og bare bruge skrivebordet som den mappe du gerne vil gøre ulukkelig? Så du måske gør dit programs wordspace til skrivebordet, og så du bare aldrig ligger noget ud på skrivebordet efterfølgende?

Jeg vil have en ulukkelig mappe der er lige til at nå, stadig med mit normale skrivebord.

t