Prøv og kigge på denne side: http://www.tinymce.com/tryit/full.php
Ja, den kender jeg allerede, hvis du kigger på det link der hedder editor i mit spørgsmål, kan man se at det er den jeg bruger.
Jeg ville meget gerne have det sådan at jeg kan lave en login sektion på mit site og når en admin er logget ind, så er der et link der hedder rediger, og når jeg så trykker på det får jeg en editor istedet for den tekst der står der, og i den editor ser jeg teksten fra siden, nu kan jeg så redigere det, lidt som i et simpelt CMS, men bare uden at jeg behøver at logge ind i et admin panel, lave ændringerne og så gå tilbage for at se ændringerne. Det skal være sådan at når jeg så trykker på Gem, så opdaterer den siden, så jeg kan se ændringerne med det samme.
Du kan lave en if ja.
- <div class='nyhed'>
- <?php
- if($_SESSION["admin"]==true){
- echo "<div class='wysiwyg editor'>".$db["nyhed"]."</div>";
- }else{
- echo nl2br($db["nyhed"]);
- }
- ?>
- </div>
Det er en måde at gøre det på hvis du gerne vil undgå at have en adminside/backend, så kan du vise editoren istedet for nyheden på samme side hvis man er logget ind som admin.
Ja, jeg kan godt se det smarte i din kode, men hvordan nu med den rediger-knap jeg godt kunne tænke mig? Kan jeg skjule/vise den på samme måde, således at jeg først kan se min rediger-knap når jeg er logget ind?
Indlæg senest redigeret d. 19.02.2012 17:27 af Bruger #17072