Back/Forward button simulering...

Tags:    java

Jeg er blevet sat paa en opgave i en Java programmerings klasse hvor jeg skal lave en tilbage og en fremad knap i en simplificeret HTML browser. Jerg forstaar at jeg skal bruge en stack til at gemme data'en til tilbage knappen, og jeg gaar ud fra at jeg skal gore det samme med fremad knappen, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan...

Jeg ville vaere meget taknemlig hvis i kunne guide mig lidt paa vej, eller evt. nogle kode eksempler (behoves ikke at vaere i java)...

paa forhaand tak.

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hver gang en ny URL bliver refereret (indtastet direkte i URL baren eller et link bliver trykket), lægger du den nuværende URL på "tilbage stakken".
Hver gang du trykker på "tilbage knappen" lægger du den nuværende URL på "fremad stakken".

Ja, det virker jo logisk nok, havde bare på en eller anden måde trodet at jeg kunne lave det hele med EN stack, men det kan jeg godt se nu at det ville være umuligt, så skulle jeg i stedet bruge en normal List...

men tak for den "clarification", jeg vil sætte mig ned og prøve at skrive det lidt senere i dag så...

t