Har lavet et lidt primitivt spil, uden grafik, men får nogle fejl. HJÆLP!

Tags:    java

<< < 123 > >>
Hej alle! Har lavet et primitivt spil, uden grafik, og får nogle fejl. Spillet er ikke færdigt endnu, men ville gerne have mulighed for at teste det, men når jeg kører det får jeg fejl. Please help!

Fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 

Klasse1
Fold kodeboks ind/udJava kode 

Klasse2

Klasse3

Klasse4

Klasse5

klasse6

klasse7

klasse8

klasse9

Klasse10

PS. Bruger Eclipse IDE

Indlæg senest redigeret d. 18.02.2012 11:38 af Bruger #16945
30 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
prøv at smid en .zip fil med hele dit projekt

Hvordan gør man det her på udvikleren? Og har ikke lige nogen .zip converter på min computer, bruger Ubuntu og er ikke helt inde i systemet endnu, men jeg kan smide mappen fra mit workspace i eclipse til dig?

Jeg skal bare vide hvordan man sender en fil, her på udvikleren :S

bare eksporter dit projekt som en Archive File fra eclipse, og så upload den til en eller anden fil hosting server (alternativt send mig en email på vosssjoebeck@hotmail.com) og så send et link til, hvor den ligger :)

Gustav - Den kan ikke finde kommandoen aptitude?

Opdateret!!

Kevin - Sender dig en mail, da jeg ikke har en bruger på noget filhosting halløj, da min forbindelse normalt er for lav til at uploade noget til en hjemmeside. Men sender dig lige en mail, hvor jeg har vedhæftet filen :D

Indlæg senest redigeret d. 18.02.2012 12:33 af Bruger #16945
Har du prøvet bare at skrive zip NavnetPåEnMappe i din terminal? Er ret sikker på at det bundles med Ubuntu.

Oh kay. Nu kommer et af mine store problemer med Linux. Jeg kan ikke finde ud af at finde ud af hvilken sti en mappe tilhører. Kan du hjælpe mig her??

Jacob, efter den fejl med main er rettet og man har sat mad, mhp, og jordbær som statiske variabler, så er der rigtigt mange flere steder, hvor at der er fejl og de variabler du benytter dig af ikke er defineret.

For en, der ikke selv har siddet og kodet det, er det en umulig opgave at rette det..
Men, når jeg er i eclipse så understreger eclipse og siger, hvilke fejl der er, og på den måde byrde du da, også være i stand til at rette det rimeligt hurtigt :)

Okay, skal arbejde lidt mere på det..

OPDATERET!!

Når man bruger "dot notation" og man har et parameter med nogle integers, hvor man får beskeden: "x cannot be resolved to a variable" og jeg HAR lavet et objekt af den kalsse hvor metoden ligger i, den metode man vil kalde, ikke har noget fejl, hvordan kan jeg så rette det?

Indlæg senest redigeret d. 18.02.2012 12:56 af Bruger #16945
Så har jeg sendt en email til dig, med et "virkende" program, med virkende menes at det kan kompiles og afspilles.

Du havde defineret at den skulle lave nye objekter af alle andre typer end sig selv i sine klasser, og derved kunne den ikke finde en eneste klasse som, den skulle starte med at kompile, derved kunne den aldrig nå frem til den klasse din main metode lå i :)

Har åbnet .zip mappen og lagt mappen INDE i .zip arkivet ind i mit workspace, men kan ikke finde programmet inde i eclipse :/

<< < 123 > >>
t