script

Tags:    javascript

Hej
er der en der kan hjælpe mig jeg skal have levet et script.
det det skal kunne er at det skal trykke på ok i en lille boks som kommer frem hver time. man kunne godt tror man kunne bruge en marco eller click a lot. men dette kan jeg ikke da boksen ikke kommer det samme sted hver gang.
også skal det skrive en lille tekst en gang imellem.
er der en der kan hjælpe mig med det.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hehe, skal du klikke timer på Netstationen eller lignende? :)

Hej Mathias,

Jeg ville læse om javascript popup bokse her:
http://www.w3schools.com/js/js_popup.asp

Indlæg senest redigeret d. 16.02.2012 10:00 af Bruger #16751
hehe noget ligende :p

det jeg har brug for er ikke en boks der popper op men jeg skal bruge et script der kan trykke ok når den kommer (den kommer ikke den samme sedt hver gang)

Du vil højst tænkeligt kunne lave noget brugbart i eksempelvis java. Hvis vi tager udgangspunkt i de gamle tiders Netstationen, var boksens udseende ens uanset hvor den dukkede op.

Jeg ville nok lave et program, der overvåger et bestemt sted på din skærm, i dette tilfælde et applet, og ud fra en bestemt grafisk algoritme, vil den vide hvor og hvornår, den skal trykke på knappen.

Jeg har ikke noget tip til hvor du kan finde et program, og programmer der "hjælper" med at snyde på eksempelvis 2dchats, er som regel også fyldt med keyloggers etc. så jeg vil egentlig anbefale dig at bide i det sure æble og se på mulighederne for at lave din egen løsning.

Held og lykke.

t