Tags:
c++
php
sikkerhed
kryptering
Jeg er ved at blive ør i hovedt (og desperat) med alle de forskellige metoder man kan lave GUI's med!!!
Jeg har en række sprøgesmål jeg vil have svar på:
1.Hvad for en metode til at skrive GUI's med er den bedste til borland C++BuilderX 1.0?
2.Hvor kan jeg skaffe materiale om den metode jeg skal vælge og hvor downloader jeg lib'ne/tools'ne jeg skal bruge henne?
3. (har intet med de to overstående at gøre).
Hvor er der en dansk gennem gang af opengl.
Jeg har lavet noget med nehe's tutorials, men jeg lærte intet af dem. det kom ind sådan halv forstået og ud igen!!!(den skal gå en lille smule langt og ikke stoppe midt i det hele også lære man kun en lille smule, men gerne et par der samme giver en længere gennem gang af det basale.
hilsen mig selv som er ør i hovedt over en masse junk på nettet!!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
3: Det er meget svært at finde om OpenGL på dansk, så mit svar er: Lær engelsk... For der findes ingen artikler på dansk der går igennem OpenGL fra begyndelsen.. Men du kan måske starte med den som ligger på udvikleren...
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959
0
jeg ved det og hvis jeg gav mig lidt tid så kunne jeg nok fordtå dem (men det ville være meget meget tid).
men det er det underordenede punkt. det vigtiste er de to andre!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
0
Ja... men nu kender jeg ikke til C++BuilderX 1.0 ... (Første gang jeg hører om det), så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959
0
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål, eller ikke har brug for svaret længere, så luk venligst denne tråd.
/AC
0
Jeg er ved at blive ør i hovedt (og desperat) med alle de forskellige metoder man kan lave GUI's med!!!
Jeg har en række sprøgesmål jeg vil have svar på:
1.Hvad for en metode til at skrive GUI's med er den bedste til borland C++BuilderX 1.0?
jgh
2.Hvor kan jeg skaffe materiale om den metode jeg skal vælge og hvor downloader jeg lib'ne/tools'ne jeg skal bruge henne?
3. (har intet med de to overstående at gøre).
Hvor er der en dansk gennem gang af opengl.
Jeg har lavet noget med nehe's tutorials, men jeg lærte intet af dem. det kom ind sådan halv forstået og ud igen!!!(den skal gå en lille smule langt og ikke stoppe midt i det hele også lære man kun en lille smule, men gerne et par der samme giver en længere gennem gang af det basale.
hilsen mig selv som er ør i hovedt over en masse junk på nettet!!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *