Bruge link i stedet for input

Tags:    html javascript

<< < 12 > >>
Hej alle

Jeg vil gerne have lavet sådan at jeg kan bruge <a href=''>link</a> i stedet for en <input type='submit' value='link'>.

Hvordan kan man gøre dette? :)

15 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 18 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det kan du gøre ved hjælp af jQuery:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Hvor linket har ID link.

Det er nok også bedst at selecte formen med et ID.

Med venlig hilsen,
Asker

Indlæg senest redigeret d. 13.02.2012 12:26 af Bruger #16502
Pas nu på! Husk på at hvis goodle indekserer din side, eksekverer den dine posts - der er en grund til at Get/Post er opdelt.

I praksis kan det betyde at hvis du har en liste af fx. kunder, og et slet link, så sletter google alle dine kunder hver gang den indekserer din side.

forms[0], 0 er hvilken form i arrayet forms. Så du kunne skrive
Fold kodeboks ind/udKode 

hvor i er hvilken form de er nået til i din foreach.

(Skide italic :D)

Indlæg senest redigeret d. 13.02.2012 14:05 af Bruger #15754
Du kan altid style dit input felt og få det til at ligne bare tekst - ligesom et a tag. Det bliver dog ikke 100% det samme.

Pas nu på! Husk på at hvis goodle indekserer din side, eksekverer den dine posts - der er en grund til at Get/Post er opdelt.

I praksis kan det betyde at hvis du har en liste af fx. kunder, og et slet link, så sletter google alle dine kunder hver gang den indekserer din side.

Hvem giver mulighed for alle besøgende kan slette vigtige kunde lister? :o

Indlæg senest redigeret d. 13.02.2012 13:50 af Bruger #16502
Det Brian skriver er hypotetisk.

Hvem giver mulighed for alle besøgende at slette vigtige kunde lister? :o

Jeg hørte engang om en web-høster der havde crawlet en side og nogle dage senere ringede der nogle sure mennesker ind til dem der havde høstet deres side. Crawleren havde åbenbart trykket på "Slet alt" inde på admin-siden.

Hvem giver mulighed for alle besøgende at slette vigtige kunde lister? :o

Jeg hørte engang om en web-høster der havde crawlet en side og nogle dage senere ringede der nogle sure mennesker ind til dem der havde høstet deres side. Crawleren havde åbenbart trykket på "Slet alt" inde på admin-siden.

Ok. Så var siden nok lavet af en kodeklovn, hvis det var muligt ;)

Altså jeg fandt denne ligne <a href='javascript:document.forms[0].submit();'> men når jeg så har formen i en foreach loop, så submitter den for den første form..

Hvad kan man gøre? :)

<< < 12 > >>
t