Bedømmelse af hjemmeside

Tags:    php mysql css

Har nu fået mit nye design og min nye opsætning op på min hjemmeside.

Siden kan findes her: www.fniis.dk

Det er tilladt at komme med idér eller kritik til siden, men self. også ris og ros :-)

9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
En lille ting:
Når du holder over "Videoer" i menu kommer der en drop down. Når du går ned på den, fjernes markeringen fra "Videoer" punktet. Syntes jeg er lidt synd, men ellers et udemærket design :).

EDIT!
Tjekkede lige sitet igen, og det ser ud til at når man har en mindre skærmopløsning bliver tingene rykket rundt - eksempelvis footeren. Ikke så kønt alligevel. Og så syntes jeg at footeren skulle være nede i bunden (helt nede) på alle sider. Eksempel på søge-siden.

Indlæg senest redigeret d. 11.02.2012 11:29 af Bruger #16025
Kan ikke andet at sige det ser pisse godt ud! :)

Kontakt siden ser forkert ud i Firefox.

Indlæg senest redigeret d. 11.02.2012 14:07 af Bruger #16502
Kan ikke andet at sige det ser pisse godt ud! :)

Kontakt siden ser forkert ud i Firefox.

Siger tusind tak :-)! skulle det helst også, da jeg har prøvet at gøre siden så perfekt som muligt, og er også igang med at forbedre kontakt siden :-)!

I love it.

Meget bedre end sidste design.

Meget nemt at finde rundt i.

6 ud af 6 herfra

Danie - Tusind tak :-)!

Selvfølgelig er der altid noget der skal laves.
- Dødelinks
- Ikke eksisterende sider

Men i bund og grund er jeg vil med at jeg inden jeg klikker ind på filmen kan se hvad jeg kan forvente mig, da der er lidt information om filmen.

Selvfølgelig er der altid noget der skal laves.
- Dødelinks
- Ikke eksisterende sider

Men i bund og grund er jeg vil med at jeg inden jeg klikker ind på filmen kan se hvad jeg kan forvente mig, da der er lidt information om filmen.

Jeg er igang med at fixe de små fejl der er på siden :-)

Hej Patrick :)

Det blå felt de rer mellem "søg" og "Upload" kunne du måske lave et søgefelt. Personligt ville jeg foretrække dette, men det er måske bare mig.

Ellers har jeg kun stor ros, det er et flot layout! :)

Hej Patrick :)

Det blå felt de rer mellem "søg" og "Upload" kunne du måske lave et søgefelt. Personligt ville jeg foretrække dette, men det er måske bare mig.

Ellers har jeg kun stor ros, det er et flot layout! :)

Hej daniel, tak for idén vil lige overveje det :-)!

Og tak for kommentaren! ;)

t