Webprogrammør php med flair for design søges

Tags:    php opslag

<< < 12 > >>
I forbindelse med, at seasonemployment.com er under opstart søger vi nu en webprogrammør (php) med flair for design.
Projektet går ud på, at du vil være med fra opstart af firma på nettet, der skal fungere, som en jobdatabase for unge på nettet.

Dvs. webprogrammering (php), database, design skal du kunne finde ud af. SEO vil være en xtra fordel.

Er du den rette og mener du, at du kan bære denne opgave så vil du får ejerandel (25%) af hele firma. (som løn). Da der er tale om, at der må på beregnes daglig opdatering af hjemmesiden.

Markedsføring er der allerede styr på.

Skriv venligst til mig på

sanderpennerup@hotmail.com

Ps.
Jeg er fra indre Kbh.

Jeg har ikke kapital til, at betale en evt. programmør. Andre personer og jeg selv kan ikke lade være med, at tænke på, at der ude i div. forums MÅ være en el. anden ny programmør, der ønsker, at arbejde mod ejerandel af firma. Hvis Facebook kan blive lavet af 3 studievenner på et klubværelse så må det også kunne lade sig gøre, at finde flere af sådanne typer et el. andet sted, der tror på en ide og som ikke kræver 30.000 kr i startgebyr.

Jeg skal da bruge tid og mange timer på, at ringe, skrive mails rundt til div. restauratører og firmaer. Endvidere skal jeg bruge tid på, at markedsføre firmaet på gymnasier, skoler etc., tage kontakt til EU vedr. EU støtte, tage kontakt til nyhedsmedier, skrive blogs på div. forums (seo), søge efter medarbejdere, der kan snakke lokale sprog, da hjemmesiden skal kunne sørge for lokale sprog over for brugerne. Tage ud til div. messer, der har med unge, at gøre for at gøre opmærksom på ny jobdatabase. Hvis man mener dette ikke, er, at gøre noget også så ved jeg ikke hvad, der skal til.

FB grupper/sider hedder fx.
"work in ibiza, work in alanya, work in lloret de mar, work in calella, work in benidorm, work in las vegas, work in miami, work in val thorens, work in val d´isere, work in st tropez, work in sunny beach" work in dubai, work in sharm el sheik" osv osv osv...Alle er oprettet i weekenden med henblik på, at unge til sommer potentielt kommer der ind og hiver arb kolegaer med sig der ind. Alle disse unge på div. forums bliver så "rekruteret" over til min hjemmeside da jeg så ved de er interesserede i, at arbejde i udlandet i forvejen.

Jeg kan virkelig ikke se problemet i, at man ikke opgiver et givent tal korrekt i sin profil. Det er da total irrelevant hvordan en tekst el info er skrevet. Det det kommer an på er da hvad, der så står i teksten.

9 ud ag 10 firmaer i DK ikke kun på nettet startes op af personer, der har andet fuldtidsjob ved siden af det nye de prøver, at starte op. Se fx. www.skymedia.as, hvor ikke EN eneste får løn for det arbejde/firma de er ved, at starte op. Så jo, der er folk der ude, der gerne vil arbejde på en opgave udelukkende pga. de tror på ideen og kan se potentialet.

Ved nogen evt. hvor støtte kan søges når nu I ikke mener en php´er her inde ønsker, at byde ind :-)

Ps. har fundet en datamatiker i dag, som er villig til, at lave hjemmeside plus apps inkl database med kontrakt på 25% ejerskab, som løn. Skal nok give lyd hvis flere skal bruges en dag.

Mvh. Sander Pennerup :-)

Indlæg senest redigeret d. 09.02.2012 14:12 af Bruger #17045
<< < 12 > >>
t