Java eksempel som ikke virker har du en ide ?

Tags:    java

Hej det er første gang jeg er her inde, vil bare gerne have hjælp med den her:

Har prøvet mange gang på at få den spyttet ud på Jgrasp ved at bruge nested loop.

-----1-----
----333----
---55555---
--7777777--
-999999999-

Hvis du har et hint eller noget så vil det være sweet.

Hilsen cyphoz.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

En mulighed vil være:
Fold kodeboks ind/udJava kode 

opdateret

Hilsen
Daniel og John

Indlæg senest redigeret d. 08.02.2012 11:24 af Bruger #16859
Måske du skulle vise os java-koden du har problemer med. Og fortælle konkret hvad der ikke virker. Se, DET ville være sweet ;-)

Måske du skulle vise os java-koden du har problemer med. Og fortælle konkret hvad der ikke virker. Se, DET ville være sweet ;-)

Jeg har prøvet på den her måde ved ikke om det er rigtigt ?
class eksempel {
public static void Main (String[] args) {
System.out.print("-");
for (int i = 1;i<=6;i++) {
System.out.print("--");

}
System.out.println("--");

}
}

Jeg tror ikke jeg forstår dit problem, beklager. Men du udskriver ihvertfald ikke et tal i din kode, hvis det er meningen, jvf. dit første indlæg.

Du skrev bare "Java eksempel som ikke virker...." i subject og så vil jeg gerne vide, hvad der ikke virker.

Har du selv prøvet at køre din kode?

Jeg tror ikke jeg forstår dit problem, beklager. Men du udskriver ihvertfald ikke et tal i din kode, hvis det er meningen, jvf. dit første indlæg.

Du skrev bare "Java eksempel som ikke virker...." i subject og så vil jeg gerne vide, hvad der ikke virker.

Har du selv prøvet at køre din kode?

Sorry for min manglende forklaring :D Problemet ligger i at jeg kan ikke få det samme resultat som er vist nedenunder. Det jeg kørt før var min måde på at komme til det her resultat og fandt os ud af den ikke gad at køre den.

-----1-----
----333----
---55555---
--7777777--
-999999999-

t