MCP - Startclient.bat virker ikke...

Tags:    java minecraft mcp programmering

Hey! Jeg har recompilet mine ting og decompilet dem, men når jeg kører startclient.bat virker det ikke og jeg får den her error:

Fold kodeboks ind/udKode 

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt -15 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at give folk en chance til at svare...

Pascal, Du kommer med ingen detaljer, så hvordan skulle vi dog hjælpe dig? "Jeg har compilet mine ting og decompilet dem" - Hvilket ting? Hvilken startclient.bat? Hvad er dit problem?

Der er ingen der gider til at skulle foretage 5-6 Google søgninger for at overhovedet blive sat ind i dit problem. Hjælp læseren til at forstå og overskue din situation, ellers så hverken kan, eller gider de færreste at hjælpe dig.

Jo, de fleste har sikkert løst dit problem - især nu når du har givet så meget information. De gider nok bare ikke svare dig.

Som de andre har skrevet, så skal der nogle hurtige ting på bordet der kan sættes os ind i hvad det er.

Godt så... Hvordan ser din bat-fil ud?
Har du husket at sørge for at der er givet hukommelse nok til minecraft serveren når du starter den op? (mener man kan sætte en parameter, hvor man bestemmer hvor meget den må få tildelt).

Er der kommet en tekst-fil på dit skrivebord med debug informationer?

Indlæg senest redigeret d. 02.02.2012 17:50 af Bruger #6559
Det har jeg gjort. Jeg har et mod, vil ikke afsløre for meget. Mine ting er mine java filer. Jeg er compilet dem, men når jeg starter startclient.bat som skal åbne minecraft så jeg kan teste, så giver den mig den error som jeg skrev.

Intet? Ved i ikke noget eller hvad? >.<

t