Tal i text input (JS)

Tags:    java

Hey!

Jeg har siddet og søgt en del på det her, og kan ikke rigtigt finde noget svar på det.

Jeg skal bruge et JavaScript så kan kun kan skrive tal i et text input, hvis man skriver et bogstav, så skal den bare lade vær med at taste det ind.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

- Pelle Ravn

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey!

Jeg har siddet og søgt en del på det her, og kan ikke rigtigt finde noget svar på det.

Jeg skal bruge et JavaScript så kan kun kan skrive tal i et text input, hvis man skriver et bogstav, så skal den bare lade vær med at taste det ind.

- Pelle Ravn

Lige under "send" knappen står der:
Bemærk venligst at dette forum er til Java debat, IKKE JavaScript. Benyt HTML / CSS området til JavaScript spørgsmål/debat.

Hilsen Mathias

Nårh jeah, det giver jo også mening at poste javascripts i HTML og CSS forum?? :S Men så må du da meget undskylde det!

Hey!

- Pelle Ravn

Lige under "send" knappen står der:
Bemærk venligst at dette forum er til Java debat, IKKE JavaScript. Benyt HTML / CSS området til JavaScript spørgsmål/debat.

Hilsen Mathias

- Pelle Ravn

t