Super godt at læse jeres kommentarer, og det skal i have kæmpe tak for! De fleste fejl der spottes fjerner jeg løbende, så sidste kommentator finder sikkert ikke samme fejl som første.
@scootergrisen vedr. facebook, så kan facebook være en indgangsvinkel til rigtig meget indtjening, og da jeg har set flere eksempler på hvor det virker, er det oplagt at have dette med når en stor del af hjemmesidens målgruppe opholder sig på facebook.
Billeder skal der til, og det kommer der også. Har en aftale med mit kamera en af dagene...
Med "Her er vi"-link, tænker du på noget a la hvad man kan finde under kontakt?
@Martin R. Godt spottet! Kolonner, grafik og equal height er ingen god cocktail.
@Gustav Du har ret med iPhone, meta delen var en overlevelse fra et andet theme. Ved at have menuen to steder, giver for det første adgang til alle undersider fra et enkelt logisk sted. For det andet er hjælper det brugeren til at navigere, teoretisk set: jo flere veje Rom, jo nemmere er det at finde Rom.
Side- / Sidefod er ikke 100% identisk. Sidehoved indeholder forretningskritisk info, hvor sidefod indeholder forretningskritisk info + ekstra.
Det er ærgeligt, at du mener layoutet ikke er gennemtænkt, for der er gået rimlig mange tanker igennem dette projekt. Et tre-kolonne setup virker efterhånden naturligt til mange hjemmesider i 1024px setup, da man ellers vil have for lange læselinjer (som helst skal ligge på 65-70 tegn).
Facebook link i bunden kunne være et godt alternativ til det meget eksponerede billede pt. Den vil jeg lige overveje.
Vedr. luft - hvordan ville du løse den, hvis primære salgsmateriale skal ligge over folden?