Hej Allesammen.
Jeg har desværre fået virus.
Har lavet en full start op scanning med Avast og den fandt skam også en del inficerede filer. Hvilket jeg valgte at få slettet.
Men efter scanningen dukkede der alligevel et popup fra Avast med at den have fundet en virus/trojan .
Problemet er at jeg ikke kan slettet den eller flytte den til karantæne. Kan kun vælge bloker hvorfra det same vindue dukker op igen.
http://imageshack.us/photo/my-images/715/virusbz.jpg
Hvad skal jeg gøre ?
Har desværre ikke nogen reinstall cd til windows
Med venlig hilsen.
Asker
Hej Asker.
Som Martin også sagde, så er et godt program Hijackthis. Når du har det downloadet det, skal du åbne programmet og trykke: "Do a system scan and save a logfile" Så vil du se en liste over en masse programmer. Alle de programmer som du ikke ved hvad er, googler du, og hvis det ikke er noget vigtigt markere du dem. Efter du har gjort det skal du trykke på: "Fix checked". Så sletter den de filer. Men sørg for at du ikke kommer til at slette noget som du ikke ved hvad er.
Har selv prøvet at få en trojansk hest, som gemte sig et godt sted. Så hjalp min far mig med Hijackthis. Det hjalp, så gør som Martin foreslår eller gør det selv :- )