Hej
Nu ville jeg prøve at lave første program i javabogen, men da bogen er meget dårlig til at beskrive hvordan man starter et doc og om det skal være projekt eller application så oprettede jeg bare et doc i notepad og åbnede det i JBuilder.
Men når jeg vil Run det skriver den:
C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\bin\\javaw -classpath "C:\\Programmer\\JBuilderX\\samples\\Welcome\\classes;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\demo\\jfc\\Java2D\\Java2Demo.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\demo\\plugin\\jfc\\Java2D\\Java2Demo.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\javaws\\javaws.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\charsets.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\ext\\dnsns.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\ext\\ldapsec.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\ext\\localedata.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\ext\\sunjce_provider.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\im\\indicim.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\im\\thaiim.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\jce.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\jsse.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\plugin.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\rt.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\jre\\lib\\sunrsasign.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\lib\\dt.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\lib\\htmlconverter.jar;C:\\Programmer\\JBuilderX\\jdk1.4\\lib\\tools.jar" com.borland.samples.welcome.WelcomeApp
Hvorfor? Jeg har prøvet at copy n paste fra bogen, virker heller ikke.
-------------------------------------
Jacob Funch
www.itechnic.dk