Java start-pakke..

Tags:    java

Hej
Jeg er startet på noget j2me programmering og general java programmering, jeg kan ikke se java på hjemmesider og nogle gange kan jeg heller ikke se mine egne programmer:S

Nogen som lige kan sammensætte en pakke med at man minimum skal have når man laver det jeg gør??

Indlæg senest redigeret d. 18.10.2009 18:29 af Bruger #7057
6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej
Jeg er startet på noget j2me programmering og general java programmering, jeg kan ikke se java på hjemmesider og nogle gange kan jeg heller ikke se mine egne programmer:S

Nogen som lige kan sammensætte en pakke med at man minimum skal have når man laver det jeg gør??

-------------------------------------
Jacob Funch
www.itechnic.dk

Jeg har selv:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og det køre helt fint ved mig!

Hilsen
Jan S.

[Redigeret d. 07/07-05 16:49:13 af Jan S.]

okay, tror kun det er Runtime Environment, Standard Edition som jeg ikke har installeret..
men de står da ikke under programmer gør de??:S

okay, tror kun det er Runtime Environment, Standard Edition som jeg ikke har installeret..

-------------------------------------
Jacob Funch
www.itechnic.dk

Jeg har kun to menu punkter under start som tilhøre java:
J2ME Wireless Toolkit 2.2
og
Java Web Start

Hilsen
Jan S.

Jeg får en fejl ved installation af Windows Platform - Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition 1.4.2_08 og den samme fejl siger ff når jeg prøver at installere plugin til java web, så jeg kan se websider med java.

Hva skal jeg gøre??

Sry glemte lige at skrive hvad den siger:)

Den skriver:
Denne installationspakke kunne ikke åbnes. Kontroller, at pakken findes, og at du har adgang til den, eller kontakt programforhandleren for at kontrollere, at dette er en gyldig Windows installer-pakke

t