runtime configuration?

Tags:    java

Hej!

endnu et spørgsmål...

når jeg prøver at køre et program med borland Jbuilder siger den når jeg kører det

edit runtime configuration

og åbner et vindue hvor jeg skal indstille et eller andet? hvordan gør jeg det? findes der en guide? eller er det lige til?

Kent

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej!

endnu et spørgsmål...

når jeg prøver at køre et program med borland Jbuilder siger den når jeg kører det

og åbner et vindue hvor jeg skal indstille et eller andet? hvordan gør jeg det? findes der en guide? eller er det lige til?

Kent

Uden at kende JBuilder, så lyder det som der mangler opsætning i dit projekt. Du skal formentlig angive hvilket JRE/JDK dit projekt kører under, dvs. stien til mappen /bin hvor dit Java er installeret.

Hej!

endnu et spørgsmål...

Kent

Når du skal konfigurere din "Runtime configuration" menes der, at du skal vælge hvilken klasse der indeholder din main-metode.

Dette kan gøres ved enten at taste det ind manualt, eller vælge ved at trykke på knappen ved siden af "Main-class"

[Redigeret d. 05/07-05 20:19:49 af Mikkel Bo Mikkelsen]

hmm... pas... jeg kender slet ikke noget til det ... ved bare der har virket før... :/

t