tilføj billede - fejl inde i koden

Tags:    php

Hej

Det er sådan at jeg prøve lidt at lave min egen bruger system eller hvad man kalder det . :)

det er sådan at at siden kommer frem med nogle fejl til det her :

Notice: Undefined index: img in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 18

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 39

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 42

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 44

Kan ikke rigtigt for billede system til at passe inde så derfor vil jeg høre jer hvad der er gået galt siden det ikke virker helt som det skal

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

det er så den her fil der er noget galt med siden det ikke virker helt som den skal;

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

47 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du læse og forstå engelsk ?

Fejlbeskeden forklare problemet og du bliver nød til at lære og læse og forstår dem hvis du skal kunne finde ud af det selv.

Notice: Undefined variable: temp in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 40 betyder på dansk :
Besked: Udefineret variabel: temp i C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php på linie 40.

Det betyder at $temp ikke er sat til noget.

Fordi du har slettet denne linie :

Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 17:40 af Bruger #13010
@Jesper
Jeg forstår ikke helt hvorfor din tone er som den er. Jeg syntes at det er helt fair at du får hjælp og du gerne vil have det af @scootergrisen, men jeg bryder mig ikke om dit tonefald.

Men jeg skal nok lade være med at hjælpe dig med scripts i fremtiden hvis dit tonefald skal være sådan :).

@Jesper
Jeg forstår ikke helt hvorfor din tone er som den er. Jeg syntes at det er helt fair at du får hjælp og du gerne vil have det af @scootergrisen, men jeg bryder mig ikke om dit tonefald.

Men jeg skal nok lade være med at hjælpe dig med scripts i fremtiden hvis dit tonefald skal være sådan :).

jamen det ikke ment så hårdt det var mere fordi @scootergrisen når han har brugt noget tid på at hjælp mig på en måde :) hvis du kan se hvad jeg mener. jeg ment det ikke sådan som du bruger det er .. :)
jeg har intet i mode dig men jeg vil bare ikke spille @scootergrisen tid på at have hjælpe mig med det her hjælp,, :)

håber du kan se hvad jeg mener?..

Notice: Undefined index: img in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 17

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 39

line 17 er der hvor den siger ; $img = $_POST["img"];

og line 39 er der hvor den siger ;$temp = $_FILES['file']['tmp_name'];

Jeg var i skole i dag og jeg arbejde sammen med en ven og vi komme frem til den her;

der siger den kun

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 38

Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 19:52 af Bruger #16353
Ikke for at "spilde tiden", men hvorfor skriver du ikke:

Ikke for at "spilde tiden", men hvorfor skriver du ikke:

Hvor skulle den være?

Oppe ved dine variabler?
Istedet for

Så skriver du

Og dit input til filen skal se sådan her ud:

Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 20:22 af Bruger #16025
Oppe ved dine variabler?
Istedet for

Så skriver du

Og dit input til filen skal se sådan her ud:

Mærkeligt den blive ved med at gå frem og til mellem sådan her;

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 17

Notice: Undefined index: file in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 38

Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 20:33 af Bruger #16353

Prøv det her

Prøv det her

Nu siger den kun

Notice: Undefined index: HTTP_REQUEST in C:\xampp\htdocs\djinfo\opretbruger_info.php on line 4

Det går frem af :D Lækkert man!

Det går frem af :D Lækkert man!

Jeg kan ikke se det går fremad.

Det virker ikke som om du overhovedet lærer noget.

Forstår du hvad Undefined index betyder ?

Indlæg senest redigeret d. 20.01.2012 21:30 af Bruger #13010
t