Har nu søgt på nettet, og kunne ikke finde en løsning på dette. Egentlig er det ikke fordi problemet er mega stort, men bare meget rart at kunne sætte sidens titel til flere end en ting, hvilket dette template library forhindrer mig i. Har jo hørt at sidens titel er vigtig i forhold til SEO.
Nogen der måske så kender et 'alternativt' template library, som jeg kan benytte i mit CI. grunden til at jeg valgte netop dette library, var at view delen kun behøvede den HTML, som skulle bruges i det view, altså ikke header og footer osv. Jeg havde også tænkt på at lave header og footer i hver sin fil, også bare inkluderer disse, men syntes at 'koden' blev grim hvis jeg skulle inkluderer header og footer hver eneste gang i min controller, men måske er dette den løsning jeg skal gå tilbage til, da jeg jo så kan sende viewdata til min header fil, og dermed ændre siden dynamisk.
Håber at høre fra jer, hvis i har et bedre template library til CI, og også gerne en beskrivelse af hvordan jeg opsætter dette
På Forhånd tak