log ud function

Tags:    php

hej

jeg vil lige høre om man ikke kan lave sådan at når man klik på log ud function gå den hen til f.eks logud.php og så stå der Du vil her mere blive log af om 1 min og så efter det 1 min så vil den gå væk fra det og over på en ny side ? kan det være muligt?

det er bare noget som jeg har op i hovedet :D

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du kunne lave det med noget ala det her:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Det kan du sagtens.

Det med at vente 1 minut før man bliver logget ud virker ikke som en særlig smart ide, men det kan sagtens lade sig gøre med javascript.

Hvis du nu laver en side der hedder logout.php som har et javascript som sender en videre til reallylogout.php efter et minut. På reallylogout.php har du så noget kode der fjerner cookies og sessions og voila, så er brugeren logget ud. Så kan du evt. sende ham videre til index.php igen eller lign.

Ja okay men det er bare til en skole opgave :) men nej det er ikke noget som jeg skal bruge til min ejer sider jeg synes det virker forkert hvis man kan sig det sådan :)

men hvad skal jeg søge efter på google??

takker for hjælp Kenneth :D

Vil i ikke give mig en pil op af fordi jeg fik forklare mig godt eller hvad?

Indlæg senest redigeret d. 16.01.2012 18:35 af Bruger #16353
Vil i ikke give mig en pil op af fordi jeg fik forklare mig godt eller hvad?

Jeg vil hellere undre mig over, hvad i lærer på den skole hvor du går med alt den hjælp du skal have her inde til dine opgaver. Jeg plejede at spørge læreren eller studiekammerater.

Men måske er jeg bare blevet en gammelsmølf :-)

Det er sådan at når man klik på link så kommer jeg hen på den side som jeg har sat det til og så stå der bare wait og så kommer den ikke videre..

Indlæg senest redigeret d. 18.01.2012 11:02 af Bruger #16353
t