tekst kommer over boxen

Tags:    html css

<< < 123 > >>
Hej

det er sådan at jeg er i gang med at lave en hjemmeside til bruger system men det er sådan at når man klik inde på bruger osv. så kommer tekst ude over boxen så det ser "grimt".

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

sådan ser det ud men hvad har jeg gøre galt siden det vise sig sådan. kan man ikke gøre sådan at sæt et max på det og så vise den kun det eller hvad?,, kan man gøre med det?

http://d.localhostr.com/file/37VTk1j/capture.png

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

sådan ser kode ud når det er :)

hvad kan jeg gøre så det ser rigtigt godt ud da :)

25 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
så det du gerne vil have at jeg skal tag php væk ?

Ja fordi vi skal ikke bruge PHP koden til noget.

Jo mere unødvendig kode du fjerner jo lettere er det at hjælpe dig.

Du kan jo se at det billede du linker til det matcher ikke til den kode du har skrevet.

Indlæg senest redigeret d. 15.01.2012 17:05 af Bruger #13010
okay ;) jeg gå i gang om lidt :D

tror bare at jeg laver det hele om igen!..

Indlæg senest redigeret d. 15.01.2012 17:18 af Bruger #16353
Hvis du ikke vil bruge dit webhotel til test, så smid eksemplet op på JSFiddle.net - det gør det lidt nemmere for os andre at hjælpe dig så.

Men jeg er faktisk i tvivl om hvad det er du ønsker at lave. Skal boksen have en fast højde altid, og skal ikonerne så altid være nederst i boksen eller?

Hvis du ikke vil bruge dit webhotel til test, så smid eksemplet op på JSFiddle.net - det gør det lidt nemmere for os andre at hjælpe dig så.

Men jeg er faktisk i tvivl om hvad det er du ønsker at lave. Skal boksen have en fast højde altid, og skal ikonerne så altid være nederst i boksen eller?

Tommy jeg har slet det og prøve gøre noget andet. fordi jeg synes det tag for lang tid og jeg misforstår jer osv.. :) så vi stopper den bare her :D

<< < 123 > >>
t