Hjælp til at fremvise $_get taget efter hvad side man er på side

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej

Det er sådan at jeg sidder og arbeje lige pt nu færdig med en skole opgave og jeg skal kun bruge 1ting mere så er jeg færdig .. det er sådan jeg har lavet menu sådan her;

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

hvor den finder id og katogori fra databasen men det er bare sådan nu f.eks hvis jeg opret en side så er jeg fri for at gå ind og ret i det hele ..

efter hvad jeg kan husk og mener så er det næste det sammen efter når jeg tænker mig om omkring det..

Håber du vil hjælp mig med det så sig lige til ;)

jeg vil gerne have et tale 12 :)

18 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan eventuelt bruge switch i stedet.

Indlæg senest redigeret d. 09.01.2012 16:07 af Bruger #13010
Jeg forstår ikke dit spørgsmål.
Det er meget forvirrende det du skriver.:|

Jeg forstår ikke dit spørgsmål.
Det er meget forvirrende det du skriver.:|
Er enig.... Hvad er spørgsmålet?

Prøv dette

Jeg tror at @Jesper spørger omkring en menu hvor man kan se hvilken side man er inde på. Men er ikke sikker.

Sorry det var mig som ikke fik forklare sådan rigtigt og det er sådan at når jeg opret en menu så skal den gå hen og tag fat i navn på siden uden at jeg skal ind i php kode og skrive noget hver gange :)

Det kan du med $_SERVER['PHP_SELF'] og hvis den ligger i en mappe struktur kan du hente den med explode("/", $_SERVER['PHP_SELF']); og så tage det sidste element i det array explode laver.

Kan du prøv med f.eks?

jeg sidder og skal i skole i morgen hvor jeg dog skal have en opgave klare til at frem vise .. dog skal jeg lige bruge lidt hjælp til en lille opgave omkring det er sådan at når man klik på berlin så kommer det også til at sæt i h1 taget.. :) så hvis jeg gå ind på danmark så kommer det frem i h1 taget altså danmark! :) sådan kun jeg godt tænke mig da jeg synes det ser fucking godt ud :) men det er bare det prøve at jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave det ,

Jeg tror dog at jeg skal gøre noget i den samme still ligesom her;

så den skulle hedde sådan her;

kan man gøre det på den måde?

Indlæg senest redigeret d. 08.01.2012 19:28 af Bruger #16353
Lidt ala. det her?

Ved godt at det måske er lidt mærkeligt opstillet, men det er bare et eksempel :).

Okay men kan et ikke være lidt mindre...

jeg skal også kun forklare det..

<< < 12 > >>
t