problem med $_get

Tags:    php

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

den siger der er fejl fra

hvad har jeg gøre galt siden det ikke gider virker. :(

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu skriver du jo ikke hvad fejlen er (og hvad skulle vi da også bruge sådan en totalt ligegyldig information til ;)), men jeg kunne forestille mig at den brokker sig over at du forsøger at tilgå et index i et array som ikke nødvendigvis findes. Du kan fx bruge array_key_exists funktionen til at tjekke det, ala det her:

Du kan også bruge isset() funktionen på præcis samme måde, hvis du foretrækker en der koster et par tastetryk mindre :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 04.01.2012 17:05 af Bruger #1
På linje 29 har du glemt at din double quote i din SQL string. Det krævede ikke andet end at jeg åbnede filen i en editor med ordentlig syntax highlighting for at spotte den fejl :)

Derudover ved jeg ikke lige hvorfor du gik fra mine to forslag (isset/array_key_exists) over til empty, men bare fordi $_GET indeholder noget er det jo ikke det samme som at den indeholder det index du kigger efter, i det her tilfælde "information".

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 04.01.2012 19:50 af Bruger #1

Den siger ;
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\xampp\htdocs\galleri\admin\admin.php on line 32

Indlæg senest redigeret d. 04.01.2012 19:25 af Bruger #16353
Ja okay jeg vil tænke over det frem over :) men takker for hjælpen :)

t