programmer på telefon, hvilken telefon?

Tags:    java

Hej!
jeg er ny i java, jeg ville gerne rode med noget mobil porgrammer osv. men kan jeg bruge alle slags mobiler? jeg har selv en samsung 330, jeg har ingen kabler overhovedet til den? kan jeg købe et og overfører den vej? og virker det til den?

Kan jeg evt bruge en gammel 3 telefon, det er en motorola, den første med den store skærm, tror den hedder A9?? et eller andet :)

[Redigeret d. 28/04-05 14:06:45 af Kent Sørensen]

Du smider bare din jad og jar fil på din webserver og går hen til den gennem din telefons internet forbindelse ... (GPRS eller hvad du har) .. så kommer det ned den vej.

Ellers skal du have et kapel eller bluetooth installeret i både telefon og din computer.

Du smider bare din jad og jar fil på din webserver og går hen til den gennem din telefons internet forbindelse ... (GPRS eller hvad du har) .. så kommer det ned den vej.

Ellers skal du have et kapel eller bluetooth installeret i både telefon og din computer.

Eller infrarød ;)

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

ok, findes der nogle guides til det? for aner ikke lige hvordan jeg griber det an, og hvad man kan køre? :)

Eller infrarød ;)

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

t