Hjælp !!!!

Tags:    c#

hej,
jeg sidder med en opg der skal løses i C# og ASP.NET .. men jeg kan desværre ikke komme i gang. nu har jeg brugt 2 dage til at læse forskellige steder på nettet og noter fra timerne. håber i kan hjælpe med at komme i gang..
programmet skal danne brugergrænseflad til og skal kommunikere med en access- database.
hilsen Sara

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Næste gang, så brug lige 2 min på at lave en beskrivende overskrift, tak.

Det lyder som om du ikke har fulgt ordentligt med i undervisningen - er det ikke bare noget du kan spørge din lærer om hjælp med.

Hvis du vil have hjælp, skal du nok forklare dit problem lidt bedre og bede om lidt mere konkret hjælp - der er jo ingen af os der bare lige laver det for dig. Det ville jo også være at snyde på din side, og det er der nogle skoler der tager rimelig seriøst.

kan man lave menu, som er kombineret til flere forskellige vinduer? hvis ja hvordan gøre man det? jeg er ikke særlig god til programmere..

ang. access-database, jeg skal kunne oprette, slette og ændre på indholdet af dataen.. :)

det er en gruppeopgave, så jeg snakker li med min gruppe.

tak for hjælpen :)

Go idé at snakke med din gruppe først.

Ja du kan sagtens lave flere vinduer, og der er flere måder at gøre det på. Desuden ville jeg på det kraftigste fra råde jer at bruge en access-database.

Hvis du ville have hjælp herinde, kan det være en go idé at starte med at skrive helt specifikt, hvad du gerne ville have hjælp til. F.eks. koden til at forbinde til en database, koden til at få data ud af databasen, hvordan man kan opret flere vinduer, ved at kalde en funktion eller lign.

t