Booking kalender

Tags:    php html mysql

Hej udvilkere.

Jeg står og skal bruge en booking kalender, som skal ligge i et backadmin system, hvor en masse forskellige bruger har adgang til, her skal disse brugere så kunne booke på hver deres kalender, med kunde informationer.

Det skal fungere på den måde, at hvis jeg trykker på en dato, kommer der en popup frem, hvori jeg kan indtaste information. den skal kunne booke en eller flere dage af gangen, og kun hele dage.

Hvis der er nogle som ved hvor jeg kan finde noget lignede?

På forhånd tak for hjælpen..

PS. Hvis der er en programmør som mangler et studie job / deltids job, så kontakt mig på kim@biibo.dk - Du skal kunne php, html, java, css, mysql.

Indlæg senest redigeret d. 27.12.2011 12:33 af Bruger #16960
5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Et lille spørgsmål:

Du beskriver at man skal kunne php, html, java, css og mysql. Under java, mener du så alm. java eller javascript? Der er nemlig forskel. Jeg vil kunne tænke mig til at du mener javascript, da det sikkert har noget med en hjemmeside at gøre, men for at være helt sikker spørger jeg.

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg vil gerne have uddybet dit ønske.

Det er javascript, ja undskyld, kan godt se der er forskel.. Du kan få uddybning på mail.

mail@dab93.dk

Hej Kim Sejer

Måske jeg kan hjælpe dig.

Hvad skal du bruge det til?
Jeg har et bookingsystem der virker.

Hej Kim.

Jeg har udviklet noget til et firma som desværre gik konkurs. Det er ikke færdigudviklet og jeg ved ikke hvor god du er i php.

Det er et booking system til en VVS virksomhed som skulle bruges til månedlige besøg, hastebesøg og daglige besøg. Administrator kan ændre,slette de daglige opgaver - her er det opdelt på døgnet 8-16, 2 timers besøg men kan sagtens ændres.

Send mig en e-mail hvis du er interesseret. Det er dog ikke gratis!

mikkelh snabela mdata dingding dk

Indlæg senest redigeret d. 30.12.2011 17:41 af Bruger #16969
t