Jeg tror der ville være mange flere der havde lyst til at skrive artikler hvis det ikke var så strengt.
Også skulle der også være mulighed for indrykning af data i artiklerne og med mulighed for at man ikke hver gang skal klikke for at folde koden ud.
Det med døde links det i fremtiden det kan jo rettes når det sker.
Lad os sige du vil prøve <audio> selv men kun har filer i mp3, så ville det måske være rart med et link til en lyd konverter så man også kan få det i ogg. Ellers køre man måske død hvis man ikke kan finde sådan en konverter selv.
Jeg kan godt forstå hvis man vil have kvalitet i stedet for en masse dårlig artikler, men det problem synes jeg var slet ikke er der på grund af point systemet, andre brugere kan let så hvor man point artikler har og på den måde og hvad de andre brugere mener om den.
Ved godt i siger det er bedst at skrive en god artikel også først sende den der, men det måske fordi jeg er vandt til at lave rettelser løbende at jeg synes det er bedre bare at rette når jeg lærer noget nyt om det.
Om vendt så det jo også kedeligt hvis man sidder og bruger en masse tid på noget som alligevel ikke bliver godkendt.
Indlæg senest redigeret d. 21.12.2011 17:02 af Bruger #13010