Og skal på ingen måde være Webintegrator eller it supporter Alt for lavt
Måske du skulle blive lidt mere moden/klogere inden du kommer med disse udtalelser! Der er rigtig mange, herinde som læser det og kan godt forstå hvis de føler sig provokeret af en der ikke engang kan komme ind på den uddannelse endnu. Jeg tror at du ville have godt af at komme på fx. stx og lære lidt mere.
Danmark uddanner nogle af de bedste dataloger, jeg ved ikke hvad du vil i usa, med en evt. andenrangsuddannelse - jeg har arbejdet sammen med mange amerikanere. Jeg er ikke imponeret. Du vil gerne være datalog men gider ikke gøre det der skal til. Der er mere til softwareudvikling end matematik og det at skrive kode. En af de bedste computerbøger handler fx ikke om software, men om at skrive romaner!
Du kan ikke komme ind på universitetet hvis ikke du har taget en gymnasiel uddannelse, mange amerikanske uddannelser godkendes ikke i Danmark da de er for lave.
Du skriver du vil være datalog, men ikke hvorfor. Det svarer lidt til jeg skriver at jeg vil være millionær. Uden et "hvad" er målet ligegyldigt. Hvis du vil lave software så er softwareingeniør også en mulighed, den har en anden tilgang til det at lave software end datalogi.
Hurtigt råd: Hvis man er høflig overfor andre kommer man længst, specielt når man beder andre om hjælp!