Søger PHP+MySQL programmør

Tags:    php mysql

<< < 12 > >>
Hej, jeg søger en som kan sætte noget kode sammen. :)

Jeg har brug for et system, hvor brugere først skal logge ind. Derefter kommer de til en side, hvor der er en tabel med lige præcis deres info fra deres tabel i MySQL. Der er skal være 4 kolonner: ID#, Antal, URL, og Hits.

Brugere skal så ha mulighed for at redigere URL. Eller slette en hel kolonne. Hver enkelt bruger kan ha flere rækker altså ID1, ID2 osv.

Håber I forstår! :)

Er der nogen der kan hjælpe med det evt. for $$$???

Mvh Lasse

14 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad ligger lønningen på?

Du må jo sige hvad du skal ha ;) Har fået fortalt at en erfaren haj, kan lave det på et par timer..

Jeg vil gerne have uddybet projektet :)

Brugerer skal kunne logge ind og se deres info(ID#, antal, url og hits) oplysningerne taster jeg ind når de bliver oprettet. Og så skal folk ha mulighed for at ændre URL... Gir der mening?:)

Hvad skal de ændre i "Url"?
Hvad er "antal"?

Url er bare en url adresse.. og antal er det antal "produkter" som henviser til den URL.. Antal indtaster jeg også når folk bliver oprettet.

Altså, url adressen skal blive eksempelvis
Fold kodeboks ind/udKode 

eller har jeg misforstået det?

Url skal bare være f.eks. http://www.Google.dk

Jeg er lidt i tvivl om jeg har forstået det korrekt. Kan du prøve at give et eksempel på hvad der skal ske?

Hmm ved ikk helt hvordan jeg ellers skal forklare det:) brugeren logger ind og får vist deres tabel med de info der og skal ha mulighed for at redigere URL:)

<< < 12 > >>
t