Julekonkurrence 2011 - find nissen!

Tags:    udvikleren.dk udvikleren-info

Kære Udviklere,

Det' sørme, det' sandt, December! I samarbejde med Microsoft har Udvikleren.dk arrangeret en lille virtuel nissejagt, hvor man blandt andet kan vinde en XBox 360 inkl. Kinect og 3 spil. Det eneste man skal gøre er at fange den lille drillenisse. Jeg håber at I vil tage godt imod konceptet og det jule-inspirerede logo vi har fået her i December. Mere information om konkurrencen finder i lige her. God fornøjelse og god jagt! :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg fandt den relativt hurtigt i dag. Det var dog via klik på et element på en side der er linket til fra forsiden. Men havde jeg vidst det, kunne jeg bare have klikket på den fra forsiden.

Der var den jo... så kan jeg godt holde fyraften :D

Jeg kunne godt tænke mig at få klar gjord, er den ALTID på et link fra fosiden? :)

Jeps :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Det kunne være godt hvis man fra oversigten kunne gå direkte til sidste side i et indlæg. Er det noget den der nisse herinde, kan skynde sig at lave? ;)

Det kunne være godt hvis man fra oversigten kunne gå direkte til sidste side i et indlæg. Er det noget den der nisse herinde, kan skynde sig at lave? ;)

enig, lidt tærls man skal åbne "Dine forum tråde" for at komme hvor man var nået til i tråden. et lille ikon foran linket (som PHPbb har evt) ville være rart :)

Got to be kidding.. Hvorfor er det altid det sidste sted man kigger.. Havde åbnet alle tags, brugere, artikler, spørgsmål :evil: ..

...fordi at når du har fundet det du ledte efter stopper du med at lede, ergo er det altid det sidste sted? :D

Got to be kidding.. Hvorfor er det altid det sidste sted man kigger.. Havde åbnet alle tags, brugere, artikler, spørgsmål :evil: ..

...fordi at når du har fundet det du ledte efter stopper du med at lede, ergo er det altid det sidste sted? :D

Well spoken! :lol:

Er der nogen der har fundet den idag ?

Er der nogen der har fundet den idag ?

ja

Ah der var den jo.
Et lille hint her hvor der kun er 1 time tilbage... Det har noget med Karma at gøre.

---

23-12-2011 : Så er det jo ganske snart juleaften. HO HO HO!
Bliver spændende og se om jeg vinder noget.

Go juuuuul allesammen.

Indlæg senest redigeret d. 23.12.2011 04:50 af Bruger #13010
t