Julekonkurrence 2011 - find nissen!

Tags:    udvikleren.dk udvikleren-info

Kære Udviklere,

Det' sørme, det' sandt, December! I samarbejde med Microsoft har Udvikleren.dk arrangeret en lille virtuel nissejagt, hvor man blandt andet kan vinde en XBox 360 inkl. Kinect og 3 spil. Det eneste man skal gøre er at fange den lille drillenisse. Jeg håber at I vil tage godt imod konceptet og det jule-inspirerede logo vi har fået her i December. Mere information om konkurrencen finder i lige her. God fornøjelse og god jagt! :)

Mvh.

Kasper (TSW)

den er da godt gemt idag, ellers er det bare mig der bliver ved med at over se den :D

Puhaah jeg giver op x)

Jeg har heller ik fundet den.

Jeg fandt den endelig - the crawler master! Hårdt slid belønner sig i dag :-)

Der er *ingen* af de links.length == 139 links der er på forsiden som gemmer nissen?

Der er *ingen* af de links.length == 139 links der er på forsiden som gemmer nissen?

Skal vi vædde? ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

Skal vi vædde? ;)

syndes jeg har været alle links i gennem fra forsiden af, stadig ik fundet den. =/

Der står at der vil som udgangspunkt være et link til nissen på forsiden... så det åbenbart ik altid.

Gutter, der er allerede flere der har skrevet at de har fundet den, så tro mig: den er der! :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg kunne godt tænke mig at få klar gjord, er den ALTID på et link fra fosiden? :)

t