Julekonkurrence 2011 - find nissen!

Tags:    udvikleren.dk udvikleren-info

Kære Udviklere,

Det' sørme, det' sandt, December! I samarbejde med Microsoft har Udvikleren.dk arrangeret en lille virtuel nissejagt, hvor man blandt andet kan vinde en XBox 360 inkl. Kinect og 3 spil. Det eneste man skal gøre er at fange den lille drillenisse. Jeg håber at I vil tage godt imod konceptet og det jule-inspirerede logo vi har fået her i December. Mere information om konkurrencen finder i lige her. God fornøjelse og god jagt! :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Ja det kan altså godt betale sig at læse det der står - også det der står med STOR tekst :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Du skal trykke på et link efter du har fundet nissen.

User
Bruger #55 @ 08.12.11 19:18
Ups den var flov, takker for tippet :$

Jeg husker af lort så kan der ikke blive lavet en tekst hvor der står om jeg har fundet nissen i dag eller ej ?

Fordi hvis jeg nu fandt den klokken 01:00 også senere på dagen har jeg glemt det også leder jeg efter den men så er den jo væk resten af dagen. så kan jeg lige se jeg sidder der og bliver mere idioit end jeg er i forvejen.

PS : Det en sjov konkurrence så god ide :D

Nu fandt jeg nissen også står der "Du har allerede fundet dagens nisse og fået registreret et lod. Kom igen i morgen.".
Men hvis jeg går ind på http://www.udvikleren.dk/Misc/Christmas2011.aspx igen så er den tekst væk. Hvis den blev ved med at stå der hele dagen så ville det være fint.

Indlæg senest redigeret d. 08.12.2011 21:06 af Bruger #13010
Min Nisse er lost:'( nogen der har et tip til hvor den er?:bounce:

Min egoistiske mening er, at det er en konkurrence og hvis man bare fortæller hvor nissen kan findes, er der ikke meget konkurrence i det.

Ps! Jeg har heller ikke fundet den i dag.

Jeg kan faaandeme heller ikke finde den idag :D, Kasper har sikkert glemt at smide den op :lol:

Jeg kan faaandeme heller ikke finde den idag :D, Kasper har sikkert glemt at smide den op :lol:

Så finder vi ud af hvor han bor :pirat:

Så finder vi ud af hvor han bor :pirat:

Så kommer vi selv og henter den Xbox mm. :bounce:

I leder ikke grundigt nok! :roll:

t