jeg kan kun komme på to ord: "Ryd op"
(...) skabe noget luft. (...) Det er meget svært at gennemskue hvad man kan klikke på. Der nogle tekster du fremhæver med en baggrund, noget kan du klikke på andet kan du ikke. Hvad er knapper, hvad er links?
Du har ret. Det bør selvfølgelig være meget mere ensartet og designet bør følge en tråd. Det skyldes nok, at jeg bare har prøvet mig for meget frem i processen og derfor bare er havnet et tilfældigt sted nu.
Sæt dig et mål med forsiden. Forsiden skal ikke nødvendigvis vise uddrag af alt hvad der sker.
Ja, det kunne være, at jeg skulle lave to ret forskellige forsider - én til nye brugere og én til brugere, der er logget ind.
...håber ikke du havde regnet med at få din adgangskode tilsendt i en krypteret udgave.
Haha, det havde da alligevel været bedre!
Tak for gode råd!
Hold da ellers op or en smøre du har dig dér
Ja!
(...) så der ikke er så meget indhold på forsiden, men måske en liste med links ude i siden eller noget?
Yeps, god idé tror jeg, det overvejede jeg også selv tidligere. Det er bare så fandens besværligt at ændre i det, når der er flere kolonner, fordi bredden er dynamisk og der allerede er en liste i højre side (som kommer frem når bruger er logget ind).
Men det skal jeg selvfølgelig nok finde ud af; det er ikke en undskyldning, at noget er besværligt...
PS: Er forresten ikke hverken CSS eller HTML ekspert
Indlæg senest redigeret d. 30.11.2011 08:28 af Bruger #16897