Hej igen
Jeg er rendt ind i nogle problemer med min hjemmeside.
Jeg har en hjemmeside hvor jeg har indbygget paypals minicart; som er en smart minicart baseret på javascript, som når implementeret ordentligt opdaterer ens kurv når man tilføjer varer og når man er færdig kan man sige checkout. Brugeren bliver så sendt til:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr. Her kan brugeren se hvad han har lagt i sin indkøbskurv og vælge enten at betale over sin paypal-konto ved at logge ind eller betale med kort.
Jeg har været meget glad for denne tilføjelse og den virker upåklageligt.
Men-
Nu har oprettet en member restricted del til min side hvor man skal bruge brugernavn og password for at logge ind. Disse kunder har specielle varer kun for dem og de ønsker heller ikke at betale for disse varer via paypal.
Det der i stedet skal gøres er at der skal sendes en email til undertegnede når de er færdige med at handle (evt. tilføje en ny knap til dette), sådan at jeg kan sende dem en ordentlig faktura.
Jeg har læst lidt om det og jeg tror jeg skal bruge noget med noget request.form og så requeste det specifikke form-indhold som bliver posted.
Så for at opsummere:
Jeg har en medlemsside hvor der er nogle varer til salg. Siden gør brug af et javascript som dynamisk opdaterer kurven med varer. Som det er nu, når man trykker checkout, bliver kunden sendt til Paypals side. Jeg vil dog i stedet gerne have sendt en email med detaljerne.
Jeg har spurgt inde på Paypal og de siger at det godt kan lade sig gøre og nævner noget med at ændre Action-URL'en fra Paypals side til en side jeg selv laver hvor jeg opfanger form-indholdet og vidersender det til en email.
Beklager den lange smøre, vil bare sørge for at jeg får det hele med
Hvis I skal bruge kode eller anden information må I sige til.
Tak til alle der kan være behjælpelige.