Problemmer med Javascript!

Tags:    java

Hej
Jeg har lavet en menu i javascript. Mit problem er at linkene skal smide teksten ind i en div eller table. Hvordan laver jeg sådan et target?

Her er koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber i kan hjælpe!

/Jacob

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Spørg webadmin på www.surftown.dk :)

find dog et mere simpelt system...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Hej,

har du virkelig brug for noget så komplicerede?

Nå, lige meget om du har, så er du i det forkerte forum. java-script hører til under html/css

addm

Ja... Men det skal bare se godt ud. Jeg ved ikke om det behøver at være så inviklet men hvis i kender noget bedre og nemmere kan i måske skrive koden?

Og det skal være sådan en menu.
Og jokke nu er det sådan at jeg kender surftowns hoved programmør. Og da han ikke havde tid sagde han at jeg bare skulle tage deres menu på surfown.dk

/Jacob

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Få bemærkninger.

1. Du kan jo helt klart ikke forvente at få hjælp til et script hvor du ikke overholder ejeren af scriptets krav for at du må bruge det.

2. Javascript centreret menu systemer bør og kan let undgåes, pågrund af at de ikke vil være nogen menu hvis A. javascriptet ikke forståes af browseren. B. javascript er disabled.

3. Dynamic drive scripts er notorisk svære at ændre i fordi at de er effektiviseret til brug ikke til omkodning.

4. Den notits som du så pænt har fjernet fra dit script.

Fold kodeboks ind/udKode 

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Jeg overholder alle krav på dette script. Som jeg sagde kender jeg ham der har lavet det. Han er den person der har bygget stort set hele surftown op. Da jeg spurte ham svarede han: "bare tag koden fra vores hjemmeside". Og når han fik tid ville han gerne hjælpe med at ændre i koden. Det vil sige at han gav mig koden.

/Jacob

t