Stilstand i artikler om JAVA...

Tags:    java

Jeg kan se, at det er noget tid siden, at der sidst er sket noget i dette forum mht. artikler.

Jeg skriver gerne en artikel, men vil lige høre, hvad I (brugere) er hook på at få noget viden om?

/Daniel

Jeg kan se, at det er noget tid siden, at der sidst er sket noget i dette forum mht. artikler.

Jeg skriver gerne en artikel, men vil lige høre, hvad I (brugere) er hook på at få noget viden om?

/Daniel

Lidt artikler om .NET Remoting eller brugen af MessageQueue i C# ville være fedest.

Mvh. Thomas Lykke Petersen

/Daniel

Lidt artikler om .NET Remoting eller brugen af MessageQueue i C# ville være fedest.

Mvh. Thomas Lykke Petersen

Ja det er nogle meget interessante emner, men nu efterlyser jeg JAVA interesser.

/Daniel

/Daniel

Hmmm... noget med at opbygge GUIs, både fra kode og værktøj. Swing, AWT, SWG, det er fint.

Har aldrig helt fundet ud af at lave smarte GUIs i Java :)

t