Signering af applets

Tags:    java

Hvordan signere man en applet med en digital signatur så man kan lave nogle flere ting? Og hvordan laver man sockets i samme applet??

Hilsen Mathias

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan signere man en applet med en digital signatur så man kan lave nogle flere ting? Og hvordan laver man sockets i samme applet??

Hilsen Mathias

Sockets?

Er det ikke bare at importere java.net.Socket, java.net.ServerSocket og de klasser du ellers skal bruge? Formentlig får du også brug for Thread hvis din applet skal kunne svare mens den laver sin netværkskommunikation.

Nu er det meeeeget længe siden jeg har leget med applets, så jeg mener at kunne huske at .policy filer og SecurityManager også er indblandet, men jeg kan tage fejl.

Hilsen Mathias

Sockets?

Er det ikke bare at importere java.net.Socket, java.net.ServerSocket og de klasser du ellers skal bruge? Formentlig får du også brug for Thread hvis din applet skal kunne svare mens den laver sin netværkskommunikation.

Nu er det meeeeget længe siden jeg har leget med applets, så jeg mener at kunne huske at .policy filer og SecurityManager også er indblandet, men jeg kan tage fejl.

Hilsen Mathias

Sun har lavet et tools som hedder jarsign, som netop har til formål at signere applets.

Havde aldrig prøvet med sockets i applets da jeg troede at de var "ulovlige". Men man kan sagtens bruge dem!:D

Hilsen Mathias

[Redigeret d. 27/02-05 14:05:45 af Mathias Knudsen]

t