Et par ændringsforslag

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Lige et par ting der stadig irriterer mig her på siden og kunne løfte brugen lidt :-)

1. Når man har markeret i "Send mig en e-mail ved nye svar" og ikke ønsker disse mails længere for en tråd, så er det bare ikke muligt. Det er lidt øv, når en tråd udvikler sig til noget chat-lignende og man ikke gider deltage i den. Kan det ikke laves, så man i mailen kan afmelde sig mails fra tråden igen?

2. Jeg savner meget at kunne finde alle indlæg fra en bestemt bruger. Kan det ikke laves, så når man klikker på en brugerprofil, så kan man se alle vedkommendes indlæg. Evt. søge i en brugers indlæg?

That's it :-)

Prøv og kig på et spørgsmål som er et spørgsmål og ikke en diskussion.
http://www.udvikleren.dk/forum/35945/udvid-height-i-css/
Der skulle du gerne kunne se en stemmeboks ude til venstre for hver indlæg undtaget det første.
Er det på mobil du bruger Opera ?
Hvad version bruger du ?

---

Ok nu er jeg selv forvirrede.
I min karma log står at jeg har modtaget +3 karma i forbindelse med dette spørgsmål men hvordan kan jeg havde det hvis man ikke kan stemme i et spørgsmål som er oprettet som en diskussion ?

Indlæg senest redigeret d. 20.11.2011 19:37 af Bruger #13010
Mailen burde kommer med et link hvor man så kan vælge hvis man ikke længere vil følge tråden, se det vil hjælpe en del..

Vil lige indskyde, at jeg også synes at det kunne være rigtig lækkert med mulighed for at gøre teksten mindre i ens signatur!

<< < 12 > >>
t