@Abiran: Hvad har du af kapital til opstart af dette projekt? Jeg tænker her på udgifter til servere samt trafik
Ligeledes, i din profil står der du arbejder for "Inventive Aps" - hvilket jeg betvivler en smule. På forhånd undskyld, men her er mit grundlag for tvivlen:
Inventive Aps er jf. CVR registeret (
CVR ) på adressen
"Stenvænget 30
Gadevang
3400 Hillerød "
Domænet som du bruger inventive.pro, er registeret til, ja det jeg antager er dig.
Registrant Name:Abiran stephen
Registrant Organization:INVENTIVE APS
Registrant Street1:Rodtjornevej 10
Registrant City:Stenlille
Registrant State/Province:null
Registrant Postal Code:4295
Registrant Country:DK
Registrant Phone:+45.28612814
Registrant Email:Abiran@linkservers.dk
Hverken navn eller adresse matcher, men kun firmanavnet. Det er selvfølgelig muligt at du arbejder for "Inventive Aps", og er ved at starte inventive.pro - Men såfremt du ikke gør synes jeg du skal kigge på
Selskabsloven §2
§ 2. Kun aktieselskaber og anpartsselskaber kan og skal i deres navn benytte betegnelserne »aktieselskab« henholdsvis »anpartsselskab« eller forkortelserne »A/S« henholdsvis »ApS«.
Stk. 2. Et kapitalselskabs navn skal tydeligt adskille sig fra navnet på andre virksomheder, der er registreret i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. I navnet må ikke optages slægtsnavn, firmanavn, særegent navn på fast ejendom, varemærke, forretningskendetegn og lign., der ikke tilkommer kapitalselskabet, eller noget, som kan forveksles hermed.
Jeg beklager igen hvis mistanken er utilsigtet.
Indlæg senest redigeret d. 09.11.2011 20:36 af Bruger #5582