Intergrer design med HTML / CSS

Tags:    css html photoshop

<< < 12 > >>
Hej UV´er.

Jeg har arbejdet lidt på et design, og har fået lavet mig et udkast.
Nu kunne jeg så godt tænke mig at finde ud af hvordan man nemmest og bedst kan integrere designet i en HTML/CSS.

I kan se siden på
www.bimer.dk/km

Det er lidt stort, og bestemt ikke færdigt, men det er nu sådan set også lige gyldigt i denne her sammenhæng.

Mit spørgsmål er:
Hvordan "slicer" jeg det nemmest? Fx har jeg jo lavet et login felt i toppen, hvor der jo skal ligge en <form> bagved i HTML´en. Jeg formoder at man skal style formen ved hjælp af CSS, men hvorfor får jeg nemmest gjort dette?

Det skal siges at jeg også har en billedfil af toppen, uden login felterne, i tilfælde af at man skal placere dem via CSS, efter de er skåret ud i photoshop.

Håber det kan forstås hvad jeg mener, ellers skal jeg nok prøve at omformulere :)

12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Problemet lidt at jeg gerne vil selv, det er for nemt at få andre til det :)

Jeg har tilbud fra odesk.com på helt ned til 2 dollars i timen fra indien og pakistan.

Problemet lidt at jeg gerne vil selv, det er for nemt at få andre til det :)

Jeg har tilbud fra odesk.com på helt ned til 2 dollars i timen fra indien og pakistan.

Det er naturligvis rigtigt, det kommer an på formålet. Hvis du selv vil lære det skal du naturligvis ikke betale dig fra det. Men hvis du vil have siden op og køre, så skal du have det fokus i stedet.

<< < 12 > >>
t