Fejl i databasen

Tags:    mysql

Hej

jeg er i gang med at lærer at lave en database og jeg kigger på en video fra lynda.com hvor jeg lærer omkring database jeg er kommet frem til mit problem og jeg kan bare ikke få løse det overhovedet :O!,, Hjælp mig tak

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Hvis jeg skriver den kode som jeg lige har vise dig så virker det fint men så kommer den bare frem på hjemmesiden og siger sådan her Fejl i database: Access denied for user '???'@'wsb22.surf-town.net' (using password: YES)

Grund til at jeg har skrevet ??? det er for at i ikke skal have mit brugernavn ellr lign.

men hvis det er at jeg skriver sådan her så kommer den frem og vise ingen ting overhovedet

sådan har jeg bygge site op på omkring nede i footer der har jeg skrevet

skal se sådan her ud ; http://localhostr.com/files/yPGQRac/capture.png

Indlæg senest redigeret d. 21.10.2011 14:26 af Bruger #16353
5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 23 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så vidt jeg husker skal du tilføje din IP hvis du tilgår din database eksternt inde i dit kontrolpanel fra surftown

Der er ikke nogen funktion, som hedder 'mysql_array'. Der er 'mysql_fetch_array', som kan udføres efter en 'mysql_query', som igen kan udføres efter en 'mysql_select_db', som igen kan udføres efter en 'mysql_connect' :-)

Og 'myysql_error()' skal nok være 'mysql_error()'.

Fejlen "Access denied for user '???'@'wsb22.surf-town.net' (using password: YES)" får du typisk for at specificere et forkert password eller brugernavn i din 'mysql_connect' funktion.

okay tak Henrik A

Du hjælp mig :) !

Indlæg senest redigeret d. 21.10.2011 17:47 af Bruger #16353
okay tak Henrik A

...og alligevel er det kun Robert's indlæg du har stemt på? Hmm :)

Mvh.

Kasper (TSW)

okay tak Henrik A

...og alligevel er det kun Robert's indlæg du har stemt på? Hmm :)

Fejl!

t